2022. gada Septiņu čūsku grants: pasākuma kopsavilkums

Dalīties ar šo

Jau iepriekš paldies par informācijas izplatīšanu!

Vairāk nekā 60 braucēji stājās rindā Ļubļanā, Slovēnijā, lai 2022. gada Seven Serpents Gravel pasākumā, kas ir 800 kilometru pašpietiekams velopakošanas pasākums, kas šķērso Horvātijas salas pa grants un sekundārajiem ceļiem. Šeit atrodiet pirmās vietas ieguvēja Nilsa Korrevona pārdomas, kā arī satriecošu mediju komandas fotoattēlu izlasi…

Nilsa Korrevona vārdi (@nils.crrvn), fotogrāfijas autors Marko Samiolo (@marco_samiolo) un Nikola Markiori (@foto.nico.la)

Dalībniekiem ierodoties Ļubļanā, mēs varējām redzēt, kā pieaug aizrautība no lielajiem smaidiem visu sejās. Tikai viens cilvēks izskatījās mazliet noraizējies par citiem. Šis vīrietis bija Bruno Ferraro, daudzu bikepacking pasākumu regulārs dalībnieks, kurš šoreiz valkāja sacensību direktora cepuri. Pamatojoties uz viņa emocionālo runu braucēja instruktāžā, bija skaidrs, ka viņš ir ieguldījis visu savu sirdi un aizrautību, lai organizētu šo neticamo ceļojumu no Slovēnijas galvaspilsētas uz Triesti pa skaistākajām takām un sekundārajiem ceļiem, ko var piedāvāt Slovēnija un Horvātija. Bruno mūs brīdināja par dažām grūtām daļām, un mazākais, ko varam teikt, ir tas, ka bijām vīlušies. Un tā bija nekas cits kā pastaiga.

• Septiņu čūsku grants 2022. gads

Tā kā es joprojām uzskatu sevi par iesācēju velopakošanas pasaulē — es sāku braukt garās distances tikai pirms diviem gadiem —, mana stratēģija bija no sākuma cītīgi un tad redzēt, cik daudz miega trūkuma es varu izturēt šajā 800 km garajā maršrutā. 16 000+ metru kāpšanas. Nākamajā dienā Slovēnijas grants šosejās peletons startēja neticami ātrā tempā, un pēc pilnas gāzes nobrauciena ātri ripojošajā apvidū ātri izvirzījos vadībā. Garais un tehniskais kāpums uz pirmo kontrolpunktu, Sveta Trojica kalnu, skaidri atgādināja, ka grants var būt raupja. Tiešām ļoti skarbi.

Kad devāmies ceļā uz nacionālo parku un Horvātijas robežu, trases sāka mainīties un kļuva trakākas, prasot visu mūsu uzmanību. Tas vismaz nozīmēja, ka mums bija mazāk laika domāt par to, ka šajos mežos mīt lāči un vilki, it īpaši saulei rietot. Par vienu lietu mazāk jāuztraucas. Pēc tam sekoja garš un grūts kāpums uz otro kontrolpunktu Guslica kalna virsotnē, kur Jans Filips Sahers mani aizķēra tieši tad, kad pavērās absolūti satriecošais 360° skats ar pēdējiem dienas saules stariem — kaut ko mēs atcerēsimies. uz visiem laikiem! Mēs tur palikām kādu brīdi, un īsu brīdi tās vairs nebija sacensības.

• Septiņu čūsku grants 2022. gads

Tomēr tas neturpinājās ilgi, un mēs drīz atgriezāmies pilnā sacensību režīmā, lielā ātrumā bombardējot nobraucienus līdz Vidusjūras piekrastei. Nokļūstot tur, es atkal varēju izmantot priekšrocības. Braucot pāri tiltam uz Krkas salu, mēs vēl nezinājām, ka sacīkstes uzņems jaunu pagriezienu. Tūlīt mūs sagaidīja nerimstoša viena taka. Mazie akmeņi kļuva par lieliem akmeņiem, kāpumi kļuva par sienām, un ciešanas tagad bija vairāk garīgas nekā fiziskas. Ar tā papildu braucienu mana izvēle braukt ar BMC URS LT neapšaubāmi bija man par labu šajās nelīdzenajās takās, un es spiedu, cik vien spēju.

Pēc negulētas nakts pieķēru slaveno pārgājienu uz Bašku, 350 metru vertikālu kāpumu. Dzīvošana Šveices Alpos man ir devusi labu praksi labākās tehnikas izgudrošanā: velosipēds pār pleciem, viena roka uz dakšas, otra uz kloķa rokas, un dosimies 25 minūšu garā pārgājienā. -velosipēds. Man tas patika, bet ne visiem tā bija. Cilvēki, kas dzīvo ielejā, noteikti ir dzirdējuši, ka tajā dienā tiek kliegti daži lamuvārdi.

Septiņu čūsku grants 2022. gads

Pēc īsa prāmja brauciena uz Cres mēs atradām tādu pašu nelīdzenu reljefu, un es sāku domāt, vai mēs paspēsim līdz pēdējam prāmim, lai atgrieztos kontinentā. Es paspēju tikt līdz 18:00 prāmim. Tieši aiz muguras Džonass Fišers un Jans Filips cītīgi dzenās pakaļ un nokļuva līdz pēdējam pulksten 20:30. Pārējiem bija jāgaida līdz nākamajai dienai.

Vēlu vakarā turpināju spiesties uz Vojak Peak pusi, bet, kad ieraudzīju, ka Jonass un Jans Filips pēc tik smagas dienas salās apstājās uz nakti, arī es nolēmu atpūsties un dažas stundas pagulēt. Diemžēl es pamodos tikai pēc pusotras stundas, jo es neaizvēru vārstu pareizi un mans paklājiņš bija pilnībā iztukšots. Saliku visu un uzlēcu atpakaļ uz velosipēda. Pēc divām stundām es iebraucu diezgan lielā vētrā. Joprojām ar diezgan lielu pārsvaru es nolēmu, ka izmirkt nav nepieciešams, tāpēc apstājos otrreiz un aizmigu, lai pēc stundas mani pamodināja suns, kas reja man tieši sejā.

Nākamie 150 kilometri atkal pārsvarā ritēja ātri. Un, godīgi sakot, man kļuva garlaicīgi. Ļoti garlaicīgi. Tā kā neviens mani nedzenāja garajās plakanajās taisnēs, man bija grūti saglabāt motivāciju. Man, jo grūtāk, jo labāk. Man patīk, ja maršruts liek man smagi spiest, lai turpinātu kustēties. Tāpēc man tik ļoti patika Horvātijas salas. Jūs cīnāties ar sevi vairāk nekā ar citiem. Tā ir iekšēja cīņa. Par laimi, pēdējais kāpums man atkal radīja šo sajūtu, un palikt uz velosipēda pati par sevi bija izaicinājums.

Un pēc ilgas nolaišanās Triestē mani sagaidīja Bruno, Lorenca un Vedrans 59 stundas un 10 minūtes pēc izbraukšanas no Ļubļanas. Šis ir pirmais neatbalstītais pasākums, kurā esmu finišējis pirmais. Vai man sagādāja lielāku prieku “uzvarēt”? Noteikti nē, es biju daudz laimīgāks, ka esmu tur, lai sagaidītu Jonasu un Janu Filipu, kuri ieradās neilgi pēc tam, un priecājos redzēt smaidus viņu sejās. Mūsu tikko gūtā pieredze bija daudz svarīgāka par jebkuru reitingu, un tas bija daudz grūtāk, nekā mēs gaidījām. Septiņas čūskas ir neticami skarbas, un katram no mums bija jārok dziļāk, nekā bija iedomājies, lai sasniegtu Triesti.

Īpaši jāatzīmē Sandra Šūberte, pirmā sieviete, kura finišēja, kā arī Ada Sjiņso un Santi Val, kuras pāra finišēja pirmās. Un, protams, paldies Bruno par skaistā maršruta izveidi, kas noteikti kļūs par klasiku velopakošanas kalendārā.

Septiņu čūsku grants ceļš

Par Nilsu Korrevonu

Pēc gandrīz 10 gadus ilgām MTB nobraucienu sacīkstēm Nils tagad ir sasniedzis riteņbraukšanas spektra otru galu. Tagad viņš ir dedzīgs velosipēdistu ceļotājs un piedzīvojumu meklētājs gan uz ceļa, gan ārpus tā, un tik ilgi, kamēr tas iet uz augšu un uz leju. Atrodiet viņu Instagram @nils.crrvn.

2022. gada Septiņu čūsku grants rezultāti

• 1. vieta: Nils Korrevons (59 h 10 m)
  • 2. vieta: Jonass Fišers (60 st.)
  • 3. datums: Jans Filips Sahers (61 stunda 11 min)
  • 1. pāris: Santi Val + Ada Xinxo (75 h 17 m)

2023. gada pasākumu datumi vēl nav paziņoti, taču sīkāku informāciju par šī gada pasākumu un to, kas gaidāms nākamgad, varat atrast plkst. Seven-Serpents.com.

Saistīts saturs

Noteikti izpētiet šos saistītos rakstus, lai iegūtu plašāku informāciju…

Lūdzu, saglabājiet sarunu pilsonisku, konstruktīvu un iekļaujošu, pretējā gadījumā jūsu komentārs tiks noņemts.